Dansläger

Det har varit grymt kul på danslägret. Dom första 2 dagarna vad man helt slut eftersom man dansade typ 7 timmar om dagen. Så L och jag var helt slut på kvällen då. Sen var man inte lika trött de sissta dagarna för man vänjde sej. Det kändes så skönt att komma iform igen och bli vig och allting. Våran grupp och en annan skulle göra medley ill West side story. En film mellen Spanioer och Americaner. Gud så kul det var. Vi dansade allt från ballett till hip pop till show. Vi fick prova på att steppa. Och dom sa at jag liknade Björn Gustavsson när han spelade fulll när jag steppade. Hahahha! gud så kul det var. Jag höll på att skratta ihjäl mej när vi kollade på varandra. Vi tog sång lektioner med Hanna. Fick lära oss att sjunga rätt. Så nu vet jag hur man gör. Så vi sjöng What a feeling, flashdance för publiken på uppvisningen. Uppvisningen blev superbra. Dansade till 5 låtar. Som vi fick lära oss på fem dagar. Så det var rätt svår korgerafi med det gick som tur var. Grupperna var 1 2 3 4. Alltså nivå grupperna, och jag va ri grupp 3 så vi var näst högsta nivån så vi dansade med fyrona. Det var superkul. Dessutom så var det en hårtävling, men den som hade finast och vackrast hår. Man fick göra vad man ville med håret, och man fick inte använda hårspray. Jag ville vara med i tävlingen så jag ahde utsläppt hår, men en liten flätaåt sidan med en blomma som hårspenne. Så skulle man gå catwalk och visa upp sej. Och efter det var slut så sa dom att det var jag som vann. Jag bara "va, jag? jag liksom fattade inget, för jag gjorde det på skoj. Haha. Hade ingen aning om det. Så det var superkul. Alla ¨frågade om jag hade permanentat mitt hår. Haha. Det har jag inte. Men lägret blev lyckat ialla fall. 

Nu är jag på Sandhamn. Kommer komma tillbaka på söndagkväll.
Så kommer blogga lite senare.
Ha det superbra.
Puss & Kram skummbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0