Helgen



Helgen har varit helt underbar.
Jag kom till Sophie på fredag kväll, vi kollade på Forgetting Sara Marshall, den var suprbra! På lördagen blev det shopping på gallerian. Jag köpte två stickade mössor från HM, och en sjal från HM. Vi åt sushi som vanligt och hade det så kul! Lollo och jag köpte dom mest underbara smootisarna från blueberry. mmm! Lollo och jag höl på att skratta ihäj oss när vi gjorde en liten sak i affären, haha! Den dagen när vi satt på tågen hem så ger Sophie mej hennes ipod, jag ser att hon är helt röd i hennes ansikte, och sen så kollar hon åt dom brevid oss. Jag ser att det är Lasse Lindh. Inge fattade det efter ett tag, så vi fnissade, jag försökte att inte gör adet, men han märkte att vi gillade han, haah! Sen gick han av jätte nära mej, 2 stationer bara. Så man kanske ser han non dag.
Sen sov Cissi också över hos Sophie med mej på lördagen. Vi låg ute på studsmattan och pratade, kollade på Honey, åt god mat.
Jag vaknade av att kyrkkockan hade slagit säkert 30 gånger, haha! Så vi bestämde oss för att se på Mamma mia, vi fick åka in direkt ftersom det bara fanns 36 biljetter kvar och vi kunde inte reservera. Vi fick , man kan säga dom dåligaste platserna, längst ner, längst åt sidan. Men mansåg endå bra därifrån. Först skrattade vi åt det roligaste jag har sett, Madagaskar. Asså jag måste se den, så här sa dom: "De bra nyheterna är att vi landar om 2 sekunder, dom dåliga är att vi krashar" Haha jag höll på att kissa på mej. Innan filmen så köpte jag 2 knästrumpor, ett par strumppyxor, och la undan ett par skor. SKitsnygga!
Filmen ägde, den var såå bra, kommer defenitivs se den igen. Idag måste jag rensa ut min lådr med kläder=(
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0