Stukat foten.....

Jag har stukat foten så jag kunde inte vara med på tennisen idag. tror inte jag komer gå imorgon heller, för det måste bli bättre. Idag ahr jag istället varit på forum en snabbis för mamma skulle kolla med sitt jobb. Jag haltade efter pappa och alex. vi åt sushi och jag köpte lite saker till skolan som man skulle ha. rosa var nog allt. haha!
Efter det direkt så var det middag hos våra grannar som jag kom hem ifrån nu. Diedrik och jag gick tidigare(som vanligt)
Så nu sitter vi och kollar på TV här hemma.
JAg känner mej duktig föressten-
Jag har ränsat hela min bokhylla, slängt ut allt skit, och rensat och lagt upp det igen. Det blev 3 fulla hemköp påsar. Haha,och det innehöll allt från A till Ö.
Imorgon hade jag tngt att möblera om mina saker, inte så mycket möbler. det blir nog kul.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0