Tjena mitt bena!

Hejsan svejsan!
Jag är glad. Jag är väldigt glad. Nu i helgen ska jag från fredag tills söndag sova hos underbara Sophie! Lördagen där kommer vi shoppa. Gud så kul det kommer att bli. Sophie och jag har planerat långa nätter med film och sont. Mysigt mysigt!
Jag är delvis helt pank tror jag. Eller kanske 200 lappar i fickan. Vet non not bra knep för att tjäna pengar?? Jag hade tänkt att kolla på REAN, köpa saker till skolan och kolla på non skinnjacka nu till hösten.
Vet ni vad en till sak om mej. Jag älskar hösten. Och det är inte för att jag fyller år då.....okej kanske lite men det är för att allt är brunt och orange, jag kan få ha min höstoutfit som jag älskar, det luktar verkligen skog på vägen till skolan. Jag känner mej fri. Haha! Nu ska jag bara se om mina stövlar fortfarande passar. Hoppas det!!

Tenisen går superbra förutom att jag har så ont i mina lår (träningsvärk), och har sträkt foten. Så nu ska jag sätta på lite tigerolja och son där bandage. Hoppas det hjälper. För jag vill verkligen spela tennis.
Idag när vi spelade cyklade Sophie och Emma förbi efter att ha haft picknick på kärleksholmen. Så det var tervligt det.

Som ni ser har jag fått tillbaka bloggsuget. Vet ej varför.
Nu ska det masseras in olja och bädda sängen.

Bye bye rabarberpaj.

Kommentarer
Postat av: LOLLO

LINA JAG HER HITTAT EN JÄTTESNYGG SKINNJACKA TILL DEJ SOM ÄR RÖDBRUN; SOM PAINTEN;S I ONE TREE HILL:



sv/?action=viewshoppingwindow&dept=DAMROCYTT" rel="nofollow">http://shop.hm.com/fisv/?action=viewshoppingwindow&dept=DAMROCYTT

2008-08-13 @ 09:36:36
Postat av: LOLLO

OM DET INTE FUNKAR PÅ LÄNKEN: GÅ IN PÅ HM SHOPP ONLINE OCH SEN PÅ DAM; SEN PÅ DEVIDED SEN PÅ YTTERPLAGG; SEN ÄR DET EN SVART PÅ BILDEN TRYCK DÄR OCH PÅ KAN MAN SE DEN I BRUN RÖD!!!!

PUSS

2008-08-13 @ 09:38:22
Postat av: Lina

jag ser på den nu. den var superfin!

Tycker du jag ska köpa den??

2008-08-13 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0