juno

Hejsan Hoppsan!

Idag har det varit en skitkul dag! Först hade vi engelska, det är roligt men den lektionen var så booooring, för man bara lyssnade och lyssnade, jag vill prata liksom. Sen hade vi Idrott, Minna höll lektionen, det blev fys, men det var mer lek tycker jag, fast det vr skitkul!

Sen så gick hela klassen på bio, vi såg Juno, den var skitbra tycker jag! På vägen dit satt jag med Elin, Henny och Harge, vi gjorde sten sak påse, och en tummsak tävling, haha jag vann över Harge!!! Det var roligt!

Nu har jag gjort klart matten och NO läxan. Kan det nu, så det är bra!

Bloggar senare
Ginnie                                                                

image91 Filmen Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0