Tisdag igen!

Hejsan alla bloggare!

Kom hem från skolan från ett tag sen. Då följde Minna med för att hon skulle få the sims nattliv och studentliv av mej för att hon ville installera det på hennes dator. Sen efter ett kort tag gick hon hem.
Jag kollade lite på TV, åt lite. Och nu bloggar jag och lyssna rpå music som vanligt.
<klockan halv 6 idag ska jag på piano. Hoppas det går bra fast jag inte kan låten.
Annars har det varit sådär i skolan idag. En person beter sig lite werd. Annars har det avrit jättebra! Har varit med Lollo, Minna och Giesela mest på rasterna och i klassrummet.
Sen i slutet hade vi gympa, antigen skulle man hoppas höjdhopp eller spela basket. Jag hoppade höjdhopp, eller alla tjjerna gjorde det. Jag är verkligen INTE bra på höjdhopp, kan tp bara hoppa 110, Haha.
Nu måste jag gå och spela piano.

Ha en bra fortdsatt dag!
Pussar
C

Jag och min bästis Minna

image132

Kommentarer
Postat av: Anonym

Im not the one thats acting werd

2008-03-18 @ 16:00:37
Postat av: Anonym

ha don't think im stupid

2008-03-18 @ 16:54:24
Postat av: Anonym

hahaha what??
Hejdå på mej med?

2008-03-18 @ 17:21:05
Postat av: Anonym

acting werd? who acting werd? who is you? who write that?

sorry if i wonder if it´s you, who i think it´s am,if it´s you, you are my forever old best friend.

2008-03-25 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0